szombat, június 10, 2006

Ujra belelendulunk a blogolasba!

Rettento gyors leszek, ugyhogy mindenki kapaszkodjon!
Negyed ketto van ugyanis, es en kettore oda akarok erni judora, es meg el kell hoznom a cuccaimat otthonrol. Tegnap lent voltam vegre ismet gyurni ket het utan. Azon kivul, hogy megint nezhettem pat izomagyu feka pasit, amint emelgetik a vasakat, egesz jol esett.
Utana leugrottam a fregattba, hogy ujrainditsam a berozsdasodott csajozo motort. En ez alatt a ket het alatt eszre sem vettem, hogy a borzaszto csajozas mellozese kovetkezteben, szinte semmi trauma nem ert. Na gondoltam ezen surgosen valtoztatni kell, ugyhogy uccu neki. Catrina-ekkal lementem egy masik helyre, hogy majd ott aztan hudejo lesz mindenkinek. Es ezutan jott a trauma. Rovid idon belul kellemes beszelgetesbe elegyedtem egy igazi vadmacska kinezetu fekete csajjal (marhogy a bore fekete), komolyan mondom egesz meglepodtem. Ertelmes volt (marhogy ugy magukhoz kepest), nem volt nyavogo hangja, mint az amerikai csajok egy jo reszenek, es meg erdeklodott is. Kicsit meg is izzasztott a kerdeseivel, mert en itt meguntam mar azt a csajozos dumat, hogy pilota vagyok, ugyhogy mostanaban azt szoktam mondani, hogy Transportation-ben dolgozom, egy sved cegnel. Ez jol jon, mert ha ismeri a svedeket, akkor jo felorat tudjuk oket egyutt szidni. A vadmacsek nem ismerte, de boszen kerdezgetett a szallitmanyozasrol (Isten ovja a Lufthansa Cargot, ahol ket honap alatt gyujthettem a tapasztalatot a temarol), en meg boszen csorogtattam az izzadsagot a hatamon, kozben azon morfondirozva, hogyan is fogunk innen megpattanni, es a kocsiban erkolcstelen aktusba keveredni. Majd fel ora utan egyszercsak kozolte, hogy akkor o most elmegy megnezni, mit csinal a "boy-friend"-je.
ANYAD!!!
Miutan a csaj magahoz tert, elment megnezni mit is csinal a b/f, es ket perc mulva megjelent egy 150 kilos allattal, akit atolelt es eltunt a keze a hurkai kozott.
Huhh!
A kovetkezo csaj aznap este mar elsore sem tunt ennyire fonyeremenynek. Kicsit affektalos, kicsit egyugyubb, kicsit hisztis. Komolyan elo kellett vennem tarsalkodo enemet, hogy szoval tudjam tartani, de nala mar ra voltam keszulve a legrosszabbra. Kb husz perc utan ez is kozolte, hogy most mar ra kell neznie a pasijara.
Hat persze, es csak legyintettem.
Amikor meg megjelent az elozo faszi ikertestverevel (eszrevettetek, hogy ha kover valaki, az arca kezd felvenni ilyen default formakat?), en csak csendben nyogtem egyet.
HAMBURGERT AKAROK, egy tonnaval!!!!!!!!
Hihetetlen emberek vannak itt.
Najo, nekem most mennem kell, ne felejtsem el, hogy meg meselnem kell a Wiener Schnitzel-rol, meg Jonathan-rol. Holnap igyekszem hosszabb lelegzetben kivegezni ezeket a huzodo temakat, hogy vegre utolerjuk magunkat.
Csovi

P.S.: Commentelni, Commentelni!!!!

Nincsenek megjegyzések: