péntek, június 09, 2006

Ezt meg tegnap irtam, csak nem tudtam felrakni.

Cim: Na gyorsan, mielott megint ledob az oldal!

Nem felejtettem el a kerdeseket, es hogy ados vagyok meg jopar beszamoloval, de most semmi idom ezekbe belefogni. Ismeritek mar a stilusomat, kisse korulmenyes fogalmazasomat (es akkor meg finoman fogalmaztam), a hosszabb lelegzetu bejegyzesekhez nekem is kell legalabb egy ora, meg kedvenc ihlet-parnam. Bar nemtom az uj lakasban honnan fogok blogolni, mert a regi helyen volt az a kanape, amit lathattatok a videokon, es oda szoktam volt ledobni magam, fejem alatt az ihlet-parnaval (kereskedelmi forgalomban is kaphato Samsonite tipusu felfujhato utazo kellek, kulonleges transzcendentalis kepessegekkel dusitva), boszen fogalmazva az ujabb es ujabb osszefuggestelen csapongasokat. Mindez most megszunt, mivel hosszas vajudas utan elkoltoztem.

Az uj hely par utcanyival delebbre van. Namost azt tudni kell errol az eghajlatrol, hogy par szaz meter az egyenlito fele komoly homerseklet kulonbsegeket jelent. Konkretan a korabbi lakasomban tapasztalhato kellemes 26-27 fok utan, belepni a 788 South Magnolia, 32-es szamu elso emeleti ingatlan 34-35 fokos jegesnek csak komoly hoemelkedes eseten nevezheto fuvallataba, hat izzaszto elmeny volt, azt meg kell hagyni. Ettol fuggetlenul egesz turheto a lakas, mindossze azt kell figyelembe venni, hogy az korabbi helyen tanyazo cuccok rendszertelen tomege most egy kb tizedakkora teruleten osszpontosul. Ez az osszezartsag ugy tunik evolucios folyamatokat inditott be az eleddig bekes termeszetunek megismert alsonadragok es zoknik populaciojaban, es kollektiv tudatuk elso megnyilvanulasakent komoly erofesziteseket tesznek eletterem teljes es totalis kisajatitasara, valamint vegleges szamuzesemre. Eletem mindennapos kuzdelemme kezd degradalodni ezen ujfajta eletformak egyertelmu agresszivitasa ellen.

A kornyek amugy nem rossz. Kiveve egy ejszakat, par nappal ezelott, amikor hajnali fel 3-kor ektelen uvoltozesre kellett ebrednem. Egy no (huhh! kis tulzassal! szoval kulso nemi szerveiben valoszinuleg nonemu egyedre emlekezteto homo americanus) ektelenul uvoltozik egy csendesen debil faszival az utca kellos kozepen. Engem egy ideig szorakoztatott, majd olyan fel negy korul mar erosen elgondolkodtatott a jelenseg. Annyit sikerult leszurnom a tortenetbol, hogy a no a kulcsat kerte a faszitol, aki ezen tranzakcio lebonyolitasat masnap kivanta nyelbe utni. Mondanom sem kell ferfitarsam kivansagaval, a kornyek nagy reszenek teljes tamogatasaval a hatam mogott, maradektalanul egyet tudtam erteni. Illetve konkretan, nekem QRVA mindegy volt mi lesz belole, csak valaki hallgattassa el azt a not, mert en keritek mindjart valami nyolc napon tul gyogyulo testi sertesre alkalmas szuro-vago-lofegyvert. Es ekkor meg nem is ert komoly trauma. Az csak ez utan kovetkezett! Merthogy hajnali fel negykor nem tudvan tovabb turtoztetni kivancsisagomat, kineztem az ablakon. Szorakozva lattam, hogy a termetes holgy (kellemes alkoholista ferfihanggal megaldva) az utca felem eso oldalan, az uttesten all, es eroteljesen razza oklet, valamint ezzel egyutt kb 3'685 Q-s meretu kebleit a szinten felem eso jardan igazi IQ-harcoskent tenfergo, idonkent fel-fel nyikkano ferfitarsa fele. Ez meg egeszen szorakoztato lett volna, ha agyam az elso borzalmas pillanat, panikszeru kabulata utan fel nem fogja a latvany szornyuseget. A ket remseges szorny kozott, ugyanis, artatlanul, mit sem sejtoen, bekesen pihent...
A KOCSIIIIIIM!!!!!!!
Konnyek peregtek arcomon, ahogy a no borzalmas okle, valamint hatalmas keblei (jelzok igeny szerint felcsrelhetok) egyre kozelebb, es kozelebb lengtek es hadonasztak egyetlen Chevym erzekeny kulso burkanak tehetetlen csucskeihez. En csendben sirva fakadtam, es a takarot fejemre huzva a Chevy-vel egyutt kegyelemert imadkoztam az ismeretlenul is meglepoen ronda nemberhez.
Masnap kiderult, imam mghallgatasra talalt, a chevynek kutya baja sem lett. Masreszt en viszont veletlenul szembetalalkoztam az ejjeli tortenesek noi foszereplojevel, es csak annyit tudtam mondani: JUJJJJ!!!!
Ismeritek azt, amikor az ember meglat valakit, es azt mondja ra: Nem szivesen talalkoznek vele egy sotet utcan? Na ezt a not, en inkabb nappal hagytam volna ki.

Meg egy gyors hir: A laptopom alaplap hibas, ugyhogy kuka. Tudvan, hogy nalam kulturaltabb emberek is olvashatjak rettenet irasaimat, inkabb kihagyok egy bekezdest a vulgaris szavaknak, amik ezen hir hallatan erotikusan ivelt ajkaimra tolultak. Mindenki muveltsegetol fuggoen kitoltheti kedvenc kifejezeseinek garmadajaval
---
---
---
---
---

Konyec!

Ugyhogy majd kiderul mi lesz, mert javitani lehet, de nem erdemes. Kicsit utoget csak a guta... bezbol utovel hatulro.
Na, ugyhogy majd jelentkezem valamikor, es legkozelebb reagalok a kerdesekre is.
Csovi

Nincsenek megjegyzések: