péntek, június 16, 2006

Cessna 956 Sierra Papa!

Ket elmeny is kot a fenti hivojelhez. Forditott sorrendben meselem, mert igy a rovidebb.
I. szin:
a cessna, ket jo husban levo szemelyzetevel megrakva all a San Diego Gillespie Field repuloter 27R palyajanak "runup" teruleten (az a kioblosodo resz a gurulouton, ahol el lehet vegezni a lemotorozas muveletet, es kozben a tobbi gep elfer az ember mellett).
tovabbiakban hasznalatos utalasok
ACFT = a repulo, hoseinkkel a fedelzeten, hivojele N956SP, kiejtve pedig, ahogy a cimben is lathato
TWR = Gillespie toronyban szekelo, oblos hangu, lassan beszelo faszinger, hivojele Gillespie Tower
JetAir = a repulo bazisa,

ACFT: TWR, N956SP on the runup for 27R, we would like to cancel our IFR, and taxi back to JetAir
TWR: 6SP (roviditi a hivojelet), we just talked to SOCAL, and you'd be able to go right now, if u're ready.
ACFT: Ahh, yeah, we actually got a rough running engine here, would rather go back, and let it checked out.
TWR: Oh, well sorry to hear that, after half an hour of you guys waiting out there.
ANYAD!!!!

Ez volt a mai tortenet. Laikusoknak roviden: Fel oras alldogalas utan a tuzo napon, izzado hoseink arra lettek figyelmesek, hogy a motor par masodpercenkent meg akar halni. Beszeltem egy szerelovel, ugy tunik, hogy injektor problema.

Masodik tortenet, hogy
REPULTEM EJSZAKA!!!!!!
Atomallathihetetlenbaromiiszonyatbrutaljo volt.
Elmondom, hogy PONTOSAN olyan erzes volt, mint egy 737-esben ulni ejjel. A muszerek megvilagitasa tok jo, minden muszerhazban van feny, ugyhogy nem volt egy olyan sem, amelyikhez zseblampa kellett volna. Raadasul az SP-ben a muszerfal tetejen van egy ilyen szort fenyu neon jellegu lampa, amelyik bevilagitja a muszerfalat folulrol, es olyan erzes, mintha az ember egy valodi nagy repuloben ulne. Raadasul valahogy a szarvkormanynak is kijon a sziluetje a muszerfal elott, es valahogy radobbentem, hogy milyen cool-ul is nez ki az a szarvkormany elottem. Nem nagyon tudom leirni az elmenyt, de valahol a csucsok csucsa volt eddigi palyafutasom soran.
Persze azert azt megjegyeznem, hogy egy motorral, ejszaka vagy IMC-ben csak az menjen, akinek ket anyja van, vagy CsePeti-nek hivjak. Nem erzem tul egeszseges megoldasnak, dehat ez van, a bazinagy autopalyak hal istennek ki vannak vilagitva ejszaka, azokra lehet helyezkedni, ha beut a menku.

Emlitesre melto esemeny, hogy tegnap Sal, a lakotarsam beszelni akart velem. Panaszkodott, hogy a hajam benne maradt a kad lefolyojaban, es ez zavarja a szeperzeket. Kicsit kimeresztettem a szemeimet. A tortenethez ugyanis hozzatartozik, hogy a furdokad belso oldalan van vagy harom negyzetmeternyi burjanzo zoldesfekete penesz.
Hogy az nem zavarja bazmeg ennek a faszinak a szeperzeket... Csak az en hajam. Aszittem elrohogom magam, de nem tettem. Koszonheto ez annak is, hogy nem talaltam viccesnek. De egyaltalan.

Egyeb tortenes nem nagyon volt az elmult par nap soran.
Jah, prolasztofutes temakor ismetelten megoldodott. Az SP-n nincs porlasztofutes. Van helyette rohadt befecskendezo, ami, ahogy az a fenti esetbol is erzekelheto, jol el tud romlani. Ehhez kepest a porlaszto max lejegesedik, de azt legalabb nem felszallas kozben teszi.
VISSZA AKAROM KAPNI AZ RG-MET!!!!!!
Annak max nem jon ki a futoja. Akkor az ember jol hasraszall vele, es ezert meg meg is dicserik.

Najo, ma a szokasosnal is laposabbak voltunk, ami tudom, hogy genyasag ennyi halasztgatas utan, de tenyleg nem nagyon tortenik velem mostanaban semmi. Bejovok a suliba es tanulok, meg oldom a teszteket. Oszt ennyi.

Jah, azert nem egeszen. Talaltam egy forumot, ahol mostanaban osztom az eszt. Ha valaki tudna ra nekem otletet adni, hogy hogyan kellene ezek fele a sracok fele iranyulni, azt megkoszonnem, mert ugy erzem kezdek lassan kifogyni az epelmeju magyarazatokbol, es lassan eloveszem brutalisabb enemet. Mondjuk azt meg erdemes lesz elolvasnotok, ugyhogy a forum

http://forum.origo.hu/topiklista.jsp?id=90999

Mi volt meg? Ja igen Bozot warrior.
Nah, most ugy nez ki, hogy amint megrepultem a check-ride-omat itt az IR-hez, elhuzok SD-bolt egy kis idore. Van ez a GAIPPA nevu haverom indianaban, akinek megigertem, hogy segitek koltozni, aztan meg valoszinuleg elugrom az indianlanyhoz Ohio-ba, mert ott egesz olcson lehetne idot gyujteni (megnezzuk ezt a borzaszto csajozas projektet Ohioban is), meg allitolag kell nekik a muszeres safety pilot. Aztan kb juli kozepen csatangolnek vissza a nyugati partra, es abbol a szurasbol nagyjabol el is kellene indulni Oshkoshba majd valakivel. Szoval ezt meg ossze kell raknom majd reszleteibe menoen, mert egyelore ez a nyar eleg masszivan mozgalmasnak igerkezik, csak abban remenykedem, hogy ebbol a legtobbet majd a levegoben toltom. Drukkoljatok (vagy irigykedjetek, en is azt teszem, marmint, hogy irigylem sajat magamat :-)
Jah es ezutan vissza ide SD-ba megrepulni a CPL-t es nekiallni az oktatoinak.
Ez a terv most.
Legkozelebb belemegyek reszletekbe is, akit meg valami specifikus dolog erdekel, az kerdezzen.
Pussz mindenkinek

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hallod Broth, mig én ezt végig olvasom eltelik pár hét az tuti... De azt hiszem a rajongók nevében is kijelenthetem,hogy rendkivül hálásak vagyunk,hogy mindenáron be szeretnéd pótolni az elmaradt élménybeszámolókat,és mindenáron könyvhosszuságu bejegyzésekkel bombázod amugyis zsufolt napjainkat...köszönjük! :)
Sis

Névtelen írta...

P.S.: ésss el is várod,hogy frappáns kommentekkel reagáljunk, miután kinok árán végig szenvedtük magunkat a végtelen sorokon...
:)

Névtelen írta...

.....no women, no fly....

g marley