péntek, június 23, 2006

Kepek, videok

Kaptok egy kis omlesztett blogot, majd kiszortirozzuk, ha lesz ra ido.
Egyelore kisse meg vagyok szivatodva, mert elfelejtettek nekem elore megemliteni, hogy hiaba vagyok kesz az IFR repulesekkel, a vizsgara lehet, hogy heteket kell varni. Ez egyelore ugy tunik jol keresztbe vagja az Indiana-i es Ohio-i turamat Oshkosh elott.
Franc bele.

Videok:
www.fshungary.com/csepeti/sm.avi
www.fshungary.com/csepeti/camarillo.avi
www.fshungary.com/csepeti/night%20video1.avi
www.fshungary.com/csepeti/night%20video2.avi

Folyt kov

Ezt ide irom, hogy meg kuszabb legyen nektek kisilabizalni a dolgokat.
Sal felebredt, igy most kolcsonkertem a gepet, hogy irhassak nektek. Ugye milyen edes, aranyos egy pofa vagyok!
5 peccel ezelott lattam a TV-n. Fozomusor. Megvan? Hulye-jenki faszi es hulyes-jenki csajszi kint allnak a barbecue sutonel es magyarazzak, hogy hogyan tegyuk bele a szenet meg a csirket. Tok jol nez ki a kaja. Csirke sul, fustolodik, meg van fuszerezve. Nyami! Kozben ezek ketten nekiallnak barbecue szoszt kotyvasztani. Nekem tiz centivel feljebb szalad a szemoldokom mar csak ugy megszokasbol. Ketchup mustar hagymapure, ilyeneket kevernek ossze, majd fozik egy kicsit. Jol van, mondom, lehet ebbol meg valami normalis is. Kimennek, behozzak a csirkecombokat. Olyan omlosra vannak sutve, hogy ki lehet huzni belole a csontot. En masfel deci nyalat kapasbol kicsorgatok a labamra, de a szemem a csirkecombokra tapad, mintha bizony Maya Gold kenyeztetne valami dorongot.
Ezek a Barmok, meg mit csinalnak!!!!!
Belerakjak bazmeg az omlos csirkecombot a daraloba, ledaraljak, amig olyan szaraz nem lesz, mint egy rohadt taplo, utana belefojtjak az egesz gedvat az undorito barbecue szoszba, az egeszet belenyomatjak a hamburgerzsemlebe, oszt ugy zabaljak ketpofara, hogy a masik oldalan gyun kifele a cucc. De ezt a tortenetet mar ismerjuk asszem.
Konkluzio: Maya Goldnak 25 centis farka lett.
En meg megyek judozni, mer eztet itten ep esszel kibirni nem lehet.
AMERIKA!!!
BARBECUE!!!
A hulye nemnormalis baromallatjat neki. Hat jo volt ez?
Na csovi.
Videokhoz commenteket legkozelebb.

Nincsenek megjegyzések: