csütörtök, június 01, 2006

Költözés I. felvonás

ÚÚÚÚÚÚÚÚTÁLOK költözni.
Reggel: felébredtem, majd rájöttem, hogy ma kellene kiköltöznöm.
Két óra múlva csörgött a vekker. Erre már ki kellett kelnem az ágyból, de hál istennek, előbb mosni kellett, és csak utána szembesülni a lakásban található cuccok felettéb ellenséges garmadájával.
Kivettem a bőröndöt a szekrényből...
Majd elmentünk az indiánnal reggelizni. Délután egy órakor.
A harmadik margarita után elég erősnek éreztem magam, hogy két rekesz sörrel felvértezve felvegyem a harcot a kupleráj démonjaival. Este nyolcra bepakoltam három táskát, és én mondom gyerekek a lakás úgy nézett ki...
...mintha az ég egy adta szerelmetes világon semmi nem történt volna.
ÚÚÚÚÚÚTÁÁÁÁÁÁLOK költözni.

Ennek ellenére átvittem a három táskát a Sal-hoz (ő a szobatársam, a teljes nevét még sajna nem tudom), és dumáltam vele vagy egy órát. Szegény ördög. Ha előre tudja, én hogyan büntetem, nyilván nem követi el azt a hibát, hogy érdeklődést tanusít a repülés iránt. Gondolom udvariasságból kérdezett dolgokat velem kapcsolatban, én azonban (hogy már jó előre hozzászoktassam szánalmas jövőjéhez) egy órás gyorstalpaló IFR tanfolyamot tartottam a srácnak, természetesen megelelő mennyiségű szemléltető eszközökkel. Ahogy kell.
Most itt vagyok, a régi lakásban, azóta SEMMI nem történt, és a kupleráj egyre jobban elkanászodik.
Nem tudom mi lesz itt gyerekek, de ha ez így tovább folytatódik vér fog folyni, én mondom.

Drukkoljatok vazze, rám fér

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kitartás nekem a koleszban egy szobával átköltözni négy hétbe telt. Hasonló tünetek jelentkeztek rajtam is. Lélekben veled vagyok és én is úúúúútálok költözni.
Az esőt is útálom, azt hiszem elmegyek inkább búvárkodni annak most nagyobb jövője van.

Bózótharcos

Névtelen írta...

Azaz! te csak ne sirjal aranyapam! itt julius van (most megleptelek mi?) es a napot joszerivel meg nem is lattuk! nalad meg konstans 25 fok, meg jo tengeri levego, gorkorizo lanyok,miegymas...

az amerikaiak papir es burokraciabuzik! mindenhez amit csinalni akarsz/gondolsz/ gondolod, hogy gondolni fogod, kerjel szepen egy urlapot! azt szeretik.
gergo

Névtelen írta...

Vazze ,a kupleraj demonaival en is felvettem a harcot ma,igaz hogy ok nyertek,de en nem teszem kozhirre.

a te kinai bajtarsad-he-he,mennem kell a Fleet Officba ezt a markajelet levedetni.


U.i.:Bu!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Öcsikeee!!!!Alljon meg a menet,jooo?!! Tehat ki csücsükel most a tavoli amerikaban es sütetgeti pocikajat a napsütesben a palmafak alatt?! Egyenlöre te, de nem sokaig, ugy nez ki augusztus vegen jövünk lecsekkolni mit is hantazol itt össze-vissza a blogsztoriaidban! ;) Ugyhogy addig is keszülj am, ne feledd a sixpack-es fogadasunkat!!!

SIS