szerda, augusztus 30, 2006

Kifogás...

Nincs!
Hugomék teljesen kitöltik a hétköznapjaimat. Tegnap értünk vissza SD-ba. Négy nap alatt repültünk 14 órát. Van mesélni valóm bőven. Holnap megyünk tovább LA-ba. A hét maradékát ott töltjük. Az eddigi útvonal San Diego-Las Vegas-Reno-San Francisco-Los Angeles-San Diego, közelebbről KSEE-KVGT-KRNO-KOAK-KVNY-KSEE. Volt kaland, fosás, izgalom, unalom. Készültek képek, videók és emlékek. Vesztettünk 25 dolcsit a Bellagio-ban, és megittunk három liter vizet és csak három sört.
ígérem utolérjük magunkat, csak kicsit a sűrüjéből kerüljek ki pár napra.
Türelem gyermekeim.

Geri, Apuci megvagytok még?
Többiek???

Szakmai kérdés.
Ezek a gyerekek itt a svédeknél teljesen ráálltak arra, hogy földet érés után kigurulás közben visszahúzzák a fékszárnyat. Nekem megvan erről a magam véleménye, de kiváncsi lennék, ti mit gondoltok a dologról.

Köszi, puszi

5 megjegyzés:

Meow írta...

Én elvesztem :-)

Névtelen írta...

Jelentem megvagyok

Bozótharcos

Mick írta...

Petibátyja, mink itt ungarise füves reptereken úgy szoktuk hogy "HA-SUB jobbra ki a konténerekhez" ésakkor lefordulás után flaps-up, no lights, thatsall ;) Tanítsd meg rá a svédeket is :D A kaszinóval meg óvatosan :P

Névtelen írta...

en most tertem vissza egy hetes kiruccanas utan, a legal marihuna es az amstel-heineken hazajabol, azaz hollandiabol. egy het egyuttlet eredmenye az lett hogy baromira megfaztam. mondanom sem kell ilyen repulos-szakmabelieknek mint tik vagytok, hogy a repulout hazafele nem tett jot. konkretan azota se hallok a jobb fulemre, miutan az osszes cucc ami addig az orruregemben leledzett, a valtozo nyomas elol valahol a belso fuljarataimban probalt menedeket lelni. gazdajuk legnagyobb banatara persze. :(
de amint latom itt nem porogtek tul az esemenyek, pedig titkon mar attol feltem, hogy egy heti olvasnivalo zudul a nyakama mostan. de nem. megyek is tovabb az index.hu-ra.
a fekszarnyas dologhoz nincs sok hozzafuznivalom. szerintem jok azok ugy ahogy vannak.... vagy nem?
gergo

Névtelen írta...

Szevasz Gyerök!

Megvagyok, dolgozom és rendszeresen olvasnám a történeteidet, de ez - objektív okok miatt - nem mindig sikerül...gondolom érted a célzáat! :)
Úgyhogy húzzál bele!!!

pápá
apuci