kedd, augusztus 15, 2006

Oshkosh












Hát itt volna! Először is a képekről, kis méretben kerülnek fel, mert úgy vettem észre ez az egyetlen módja, hogy nagyban is meg lehessen nyitni őket. Szóval, mint azt nagyságrendileg tudjátok, Mick Joyce nevű ír haverom lógva hagyott a fán, így autón, vonaton, repülőgépen jutottam el Pittsburgh-ön át Ohióba. Ott az indiánlány felcsempészett az Oshkosh-ba tartó 6:20-as 172-esre, és már repültünk is a nagy kaland felé.


Az időjárás, ahogy errefelé mondják, kőkemény IFR volt.

De legalább jó képeket lehetett készíteni, ahogy a rétegek között repültünk. Akik únják a felhőket, most tessék lejjebb scrollolni, mert ez kőkemény felhővarázs lesz.





Nah, elég legyen ebből. Szóval az indiánlány és John Pinter nevű tulajdonos/pilótánk ültek elől, és próbáltak több-kevesebb sikerrel odatalálni az uticélunkhoz.
Jómagam pedig hátul foglaltam helyet. Kinézetemről csak annyit, hogy akkor már harmadik napja nem fürödtem (nyilván rajtam kívül álló okok miatt. érted! :-), így semmiféle megjegyzést nem fogadok el.
Szóval úton voltunk Oshkosh, Wisconsin felé.

Asszondod dögunalmas vidék? Elárulom, hogy pontosan ilyen egészen a Rocky hegységig. A kepen lathato utak, viszont felülmúlhatatlan segítséget képeznek, amennyiben pontosan észak-dél, illetve kelet-nyugat irányban futnak. Komolyan gondolkoztam, hogyha a városok mellé pár tíz méteres betűkkel odaírnák a nevét, egész feleslegessé válna a térkép hasynálata.


A fenti kép büszkeségem. Na nem mintha fényképezői tudásom volna említésre méltó, viszont zsenge szimulátoros éveimben, amikor már létezett az FS 95, meg 98 ilyen vidékek fölött repkedtem azzal a cuccal. Konkrétan mindig szidtam a programot, hogy hogy lehetnek annyira fantáziátlanok, hogy ilyen egysíkú vidéket rajzolnak ehhez a játékhoz. Na most döntsétek el ti. Ezen a képen is tisztán látszik, hogy grafika! Kit akarnak átverni?
Sosem gondoltam volna, hogy eljutok egyszer erre a vidékre, amiről annyit álmodoztam a számitógép képernyője előtt ülve. Köszönöm, mindenkinek, aki ezt lehetővé tette.
Hüpp-hüpp.. Szipák-szipák..

Ez pedig mar maga Chicago! Jó messziről, és szar is a kép, de legalább valami látszódik.

A mai bejegyzés bucsuzójául pedig, az első kép Oshkoshból.


A háttérben látható apró pontok tömegei az érkező Cessnak. Kb 50 volt belőlük, egyszerre jöttek, nem igazi kötelékben, inkább ilyen laza rajban. De félelmetes volt nézni, ahogy ezek 5ö-en egyszerre beesnek a reptérre.

Nu, holnapra képek és beszámolók a terv.

Pusszanat mindenkinek.

P.S.: D. Gellert bajtársnak küldtem emilt, de nem válaszolt. Ha még olvasol, küldj mailt. Érdekelnek a kérdéseid.

Csövi

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

peti!

tucc elni!

gergo

Meow írta...

Na azért még nekem is maradt új info :) Legalábbis a képek..

csóók

Meow írta...

Na most már alaposan vègigolvasom az utsò bejegyzèst.. Èpp egy baromi nagy dugò közepèn vagyok Budaörs magassàgàban.. Szal idôm, mint a felhôk... Csòk