csütörtök, augusztus 24, 2006

Allatkert, SeaWorld, Sunshine

Amint azt el tudjátok képzelni megy a program ezerrel. Tegnap meglátogattuk rokonainkat az állatkertben. Szívesen fogadtak.
Mai nap SeaWorld látogatással telt. Illetve előtte még beugrottunk Edivel egy pájlot sopba, hogy vegyünk NACO térképet, mert csak azon vannak rajta a VOR-ok koordinátái. Erre én telhetetlen, gyorsan leemeltem a polcról, és megvettem a H3-H4-es térképet. És, hogy miért vagyok telhetetlen? Hát mert a H jelzésű térképekkel még ráérek várni addig, amig olyan repcsivel repülök, amelyik 18 ezer láb fölött is képes üzemelni. Gyanítom, ha megpróbálnám a 172-essel, kb 14 300 lábon, ott lógnánk a srófon 70 csomóval, és akkora állásszöggel, hogy a kormányba kellene kapaszkodni, hogy ne guruljunk hátra. Szóval holnap mehetek visszacserélni a térképeket.
Ettől eltekintve minden király.
Hulla vagyok, majd jelentkezem holnap is. Szervezzük a Las Vegas-i túrát. Ezzel kapcsolatban is zsizsegnem kell kicsit a svédeknél, hogy megkapjuk az RG-t. Drukkoljatok, mert olcsóbb is, gyorsabb is, és több nyál is fér bele. Vagy ezt már leírtam, három hónappal ezelőtt, Oshkosh-sal kapcsolatban?

Na, most mentem, bocsesz, hogy ilyen röviden.

Pussz

Nincsenek megjegyzések: