szerda, szeptember 06, 2006

Nu pagadgyij! Vagy mi a szösz...

Haligali Evribadi!

Remélem kellemesen telt a szünet. Kipihentétek magatokat, meg engem.
Azonban minden jónak vége szakad egyszer, így mostantól ismételten nekiállhattok kibogarászni értelmetlenségeimet. Kissé berozsdásodtam az utóbbi időben, de majdcsak belejövünk lassan.

Szóval ott hagytuk abba a történet mesélést, hogy megérkezett a hugom und Edi az angyalok városába. Nem akarom fényezni magam, de pöpecre odataláltam. Útközben hangolgattam az oshkoshi szerzemény rádiómat. Gondoltam, ha már papírom van róla, hogy olvasni tudom a megközelítési térképeket, hasznosítom és kisilabizáltam belőlük, hogy a Swiss 40-Heavy melyik frekiken fog jelentkezni. Szép komótosan krúzingolok a 405-ösön, számolgatom, hogy nagyságrendileg negyed óra, és ott leszek, amikor reccsen a rádió.
- SOCAL approach, good afternoon, Swiss 40-Heavy descending to 7000.
Juhéé, gondoltam, a fiúk meghozták a túristáimat.
Ha akkor előre tudom, hogy ez az utolsó korrekt megszólalásuk a rádióban, talán kevésbé vagyok nyugodt. Amit a szakikám a rádión művelt, mondhatjuk borzalmasnak, rettenetesnek, félelmetesnek... De a lényegen nem változtat. Ha ezt ÉN művelem a kis 172-esemben, szerintem a Joe Leone még a levegőben kivág az ablakon. Előbb azt felejtették el, hogy Santa Monica után 110-es irányszögön kell tovább repülniük, majd a megközelítési engedélyből kifelejtették a 2500 láb magasség korlátozást, utána meg félreértették a torony frekit. Ami nem is lett volna akkora baj, de ami frekit visszaolvasott a főnök, az nem is a kommunikációra, hanem a navigációra fenntartott frekvencia csoportba tartozott. Ezúton üzenem a Swiss International A-340 szeméyzeteinek, hogy SOKKAL TÖBB ALÁZATTAL gyerekek. Ez veszélyes üzem, ezt már az Öcsi bácsi is megmondta, pedig ő nem repült 340-essel. Igaz viszont, hogy egész élete a repülésről szólt. És szól most is (Apuci, add át neki üdvözletem).
Szóval én kis naív gondoltam, innen már pár perc alatt kijutnak hozzám. Gondolnátok, hogy tévedtem? Szerencsére a gurító frekvencián maradtam, így hallottam, amint a Los Angeles nemzetközi repülőtér teljes irányítói személyzete ezt a két jómadarat próbálja valahogy elnavigálni a földön. Jól hangzana, hogy ezt is a két alumínium-cső-sofőr bénázta el, de a valósághoz hozzá tartozik, hogy többnyire vétlenek voltak. A sárgák voltak. A China Airlines-nak ugyanis sikerült mintegy 2000-2500 utast jó fél órán keresztül feltartania. Kb ennyien ültek ugyanis, a British, Swiss, Lufthansa, KLM, valamint a saját repülőgépük fedélzetén. És ezek csak azok voltak, akiket hallottam a rádióban panaszkodni. Én leparkoltam, felhívtam a szüleimet, besétáltam a terminálba, megnéztem hova fognak érkezni, elsétáltam, vettem egy fél liter üdítőt, megittam, ezek meg még mindig ott szenvedtek a gurulással.

No, engem ma éjjel nem hagynak blogot irni. De már legalább elkezdtem újra, holnap reggel folytatom.
Pussz

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

occseemm! ez tenyleg kezd egysikuva valni. kinn vagy amerikaban es az a legnagyobb elmeny, ami veled tortenik, hogy hogyan gurulnak a repcsik a palyan?! mi van a csajokkal? hol van a pia?, a heroin?, a kokain?, a fu? legyen benne hamburger is, meg geppuska. guminok, es hanyos party. sok meztelen celeb, meg arnoldsvajcenegger. tijuanaaaa....amerikanaaaa oooohhhoo....

netuddki
(g.)

Meow írta...

Én ártatlan vagyok :))))

CsePeti írta...

Gerikem vazze, jutunk mi majd odaig is, de egyelore felvaltva kaptak el itten engemet az emberek, akikkel nem tudtam kommunikalni vagy egy honapja. Eszem megall

Névtelen írta...

Nem en voltam,fel eve csak Europa fele jarok......