vasárnap, szeptember 17, 2006

Gothic klub

Tegnap voltam gothic klubban.
Élmény volt meg kell hagyni. Azt a rengeteg fekete ruhát, térdig érő csatos csizmát, és piercinget, ami ott volt, csak mázsákban lehet mérni. Ellenben a zene nem volt elviselhetetlen. Csak kicsit magába fordul tőle az ember. Volt ott pár csaj, akik úgy táncoltak, mintha három percen belül készek lennének felvágni a csuklóikat. Rám a világos ingben és farmerban úgy néztek, mintha ott helyben szálltam volna alá, egy birodalmi csillagrombolón. Kedvem lett volna elkezdeni magyarul beszélni, tuti hanyatt-homlok menekülnek.

És akkor hétfő reggeli postabontás...

Gerykém:
Ha tudnám az emiledet... De vagy nem tudom, vagy nem találom. Az enyém carpentair kukac yahoo, de ezt itt majd mindenki tudja.
Amúgy a merényletet Microsoft Movie Maker-rel követtem el. Egy KALAP SZAR!!! A szakik szerint Adobe premiere a tuti. A következőt azzal csinálnám.

Amúgy felhívnám a figyelmet, hogy a vágások egy része ritmusra lett harmonizálva. Az, hogy ettől élvezhetetlen az egész, engem egy cseppet sem zavart :-) Ha egy kép csak rövid ideig látszik, tessék leállítani a dolgot, és úgy megnézni. Én független filmes vagyok, és mint ilyen, feltételezem a közönségről a gondolkodást. Nem követem a szájbarágós hollywoodi iskolát. Megnyugtatásul közlöm, hogy már post-production-ben van a következő, és van ötlet a harmadik filmre is. Csak ahhoz már producereket is kellene találni.

Jah, nem akarok én lenni a rossz hír terjesztője, és bizonyára ti többet tudtok róla, de infóim szerint a Maestro nincs valami jól. Ha valaki meg tudja látogatni, azt javasolnám tegye meg.

Na evezzünk...
Meow:
Kritikád vettem, és a tanácsaidat megfogadtam. Még az is lehet, hogy ha nagyon unatkozom, neked dedikálva újravágom. Ez lesz a rendezői változat.
Nem tudom, észrevettétek-e, de komoly személyiség-problémáim akadnak, ha nem "nagyban gondolkodom".

Beduin:
Ne irigyelj vazze, inkább nézz sűrűn a hátad mögé, mert még az is lehet, hogy egyszer csak ott leszek. Lassan indul a fregatt-szezon. Igyatok sokat és rendszeresen. Unicum-sört az én egészségemre is.
A múvival kapcsolatban meg ne fogjátok magatokat vissza, kritizáljátok rendesen, mert tényleg érdekelne, kinek mi nem tetszett, és melyik résszel voltatok nagyjából megelégedve (ha volt ilyen).

Mikikém:
Vazze, nem gyün le a videjó. Csinálj vele valamit.
Viszont a rádióban hallani néha még ilyenebbeket is. Majd egyszer azokat is összegyűjtöm. Hogy nekem milyen kínkeserv lesz visszaszokni a rendes fóniára, azt csak komoly drámaírók tudnák megfogalmazni.
Vigyázzatok magatokra, blogoljatok rendszeresebben, mert én is szeretem olvasni az otthoni történéseket, és repüljetek, ami a pénztárcán kifér.

Na, ennyi mára, kevés élménybeszámolóval, sok reagálással.
Folyt. köv.

Csövi

2 megjegyzés:

Meow írta...

Újrvágás rendel, ha már van jó kis progid... És persze a dedikákásra is igény tartok =o)

Gothic club-ot illetően, van némi személyes tapasztalatom.. az s&m clubban tartottak hasonló bulikat.
Egy ráérős percemben talán még képeket is felkutatok. Valahol vannak.. :)
Addig elküldöm a hely linkjét..
Tom, hogy héberül van, de klikkeljetek addig amíg találtok képeket :)

Ui: a másik link ugyanaz a hely, csak van egy éttermi része.

http://www.dungeon.co.il/
http://www.dungeon.co.il/rest/main.asp

Csóóók :)

Meow írta...

Ui: megvan a geléria, nem egészen azokkal a képekkel amelyekre én gondoltam..

azért a link megy:

http://www.dungeon.co.il/gallery.asp