csütörtök, szeptember 14, 2006

Oshkosh!!!

Hogy ne mondhassa senki, hogy csak lopom a napot.

www.fshungary.com/csepeti/oshkosh.wmv

Nem mondhatom, hogy minden egyes vágással meg vagyok elégedve, de nagyjából egész jól jött ki, úgy gondolom.
Na erre varrjatok gombot.
Most megyek, és berúgok. Valaki meg producerolja a következő filmemet, fizetek neki egy sört.
Pussz

U.i.: Kaptam némi kritikát, visszanéztem, és rájöttem, hogy BORZASZTÓ.
FIGYELEM: Senki ne töltse le, csak ha nagyon szenvedhetnékje van.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem nem olyan rossz. ugy ertem, hogy nem tudom hanyadik probalkozasod, no meg persze nem vagy egy szuletett zefirelli, szal minezekhez kepest szerintem egeszen jo. ez most olyan amerikai stilusu kritika akart lenni, de erted most...? megtenned hogy dobsz egy mailt hogy mivel kovetted el mindezt? csak azert mert nekem is hasonlo terepen kellene kiprobalnom magam.
koszi
Gergo

Meow írta...

:DD
Kritikám már hallottad és még egyszer megnézve se változik a véleményem. Ez a windows movie maker szar... Nem te vagy a béna :DD (annyira)
De az effektek egy kicsit érdekesek, még mindig..
Csak így tovább kis Jancsó :DDD

Névtelen írta...

Hi te beduin! :)

A múvi kinézetéről nem aklotnák véleményt, ellenben a kalandjaid k*rvamód irigylem!!!

Cső!

Mick írta...

CsáPeti!

Csatlakozom az előttem szólókhoz a múvit illetően, ugyanakkor első (?) próbálkozásnak nem is rossz :) Komoly lehetett ez az Oshkosh, a Cessna-sátor naggyonkemény :D

Egyébként ha érdekel, és van egy kis szabadidőd nekem is van egy rövid kokpit múvim, nyáron dobtam össze: http://losania.ultranet.hu/video/malev_cockpit.rar

Ja és ezt nemtom ismered é: http://www.schiratti.com/humour.html
Így rádióztok ti is? :D

Csőcső