szerda, szeptember 27, 2006

Elhunyt Fülöp Mihály

Magyarország eddigi utolsó (1957-es) férfi tőr világbajnoka, szeptember 27-én hajnali 6:15-kor végleg feltolta maszkját, és eltávozott, hogy mostantol más dimenziókban adja iskoláit a kiválasztottaknak. A rendszeresen kommentelők közül hugom, és Gery ismerték személyesen. Több éven keresztül volt hétköznapjaink és hétvégéink része a Maestro.
A Magyar vívó szövetség saját halottjának tekinti. Szerény magánvéleményem csak annyi, hogy egy picivel talán többet jelentett volna neki, ha saját élőjének tekinti az elmúlt években. De ez nem a hőbörgés pillanata.
Nyilvánvaló okokból nem tudok majd a temetésen jelen lenni, de azt kérném, hogy menjetek minél többen, emlékezzetek a Maestrora, és a vívásra.
Majd ápdéjtellek titeket a temetésről. Megjegyzem, rákerestem az interneten, és sehol nem említik.
És csak, mert én a magam módján bánok el a halál és az elmúlás gondolatával, megjegyzem, hogy amióta elkezdtem írni a blogot, mintha beindult volna a holtszezon.. Jó lenne ha most már visszafogná magát.
Beszámolók és egyéb történetek, kegyeleti okokból elhalasztva.
tumorró jelentkezem
csövi

2 megjegyzés:

Meow írta...

Részvétem...

Névtelen írta...

Peti!
tenyleg kezdesz mar valami halalozasi rovathoz hasonlitani :(

Gergo