csütörtök, július 20, 2006

Pittsburgh

Halihó!
Bár felrakni nem tudom most azonnal, úgy döntöttem megérdemeltek egy gyors helyzetjelentést Minneapolisból. Megérkeztem a Northwest 757-esén. A tegnapi nap folyamán vettem meg a jegyet. Mick vitt ki a reptérre, és egész meglepődtem, hogy nem késett el. Később elmondta, hogy a fél éjszakáját ébren töltötte, mert folyamatosan felébredt, hogy nem kell-e még indulnia. Igazán kezdem belátni hogy talán mégsem ő lett volna a legjobb választás egy 2000 kilométeres úthoz. Jobb szórakozást is el tudok ugyanis képzelni, mint konstansan szétparázni az agyam, vagy azt hallgatni, ő épp mitől parázza szét magát.
Hoppá! Megérkezett a repcsink. Most áll be a kapuhoz. MD-80 series-nek tűnik. Aminek az egyelen hátulütője, hogy már a 757-esen kiderült, a Jeppesen Captain Bag, nem fér be a felső rekeszbe, és az ülés alól is kilóg. Remélem azért felengednek vele erre a gépre.
Kissé fáradt vagyok, ezért a lényegre törő stílus, majd még lehet, előveszem a laptopot pár tízezer lábon, hogy értesíthesselek benneteket a legújabb fejleményekről. Azt el nem tudom képzelni, mik lennánek, de biztos van valami fontos riportolni való olyan magasból is.
Najó, most megyek, mert még el kell pakolnom a gépet, és lassan beszállás.
Tévedtem. DC-9-30. De most már süllyedünk befele Pittsburgh-be, úgyhogy el kell tennem agépet. Elaludtam, azért nem írtam semmit az úton. Jah, de azért ezt még elmondom. Ezúton tudatom minden kételkedővel, hogy a Northwest-nél igenis érvényben van a tolatási eljárás. Úgy kitolattunk a kaputól, hogy öröm volt nézni. Csak úgy füstöltek a hajtóművek. Najóvan télleg el kell tennem. Jah, a vészkijáratra is van policy-jük, olyan embernek kell ott ülni, aki képes kinyitni adott helyzetben a kijáratot, megérteni az angol nyelvet, stb. Végignézve a fószert, aki ezen a gépen a bal oldali kjárat mellett ült, az abszolút nem lehet követelmény, hogy ki is férjen a kijáraton. Viva america, és sokáig tápláljon minket a hamburger. Ha azt mondom, hogy a faszi körülfolyta a szék karfáját, nem fejezem ki magam elég plasztikusan. NINCS AZ AZ ATYA ÚR ISTEN, HOGY EZ AZ EMBER KIFÉRJEN AZON A LYUKON!!!!!
Nah léptem, szasztok, majd leszek valahonnan. Csak tudnám honnan fogom ezt a cuccot feltölteni...
Pussz

Pittsburghbol toltottem fel, majd bovebbet kesobb.

Pussz mindenkinek

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Végigolvastam -nagyjából- "történeteidet". Ha lehetne, kérdeznék néhány dolgot.
Üdv!
dgellert@vipmail.hu

Névtelen írta...

Drága Bratyókám, majd azé valahogy jó lenne estleg, ha lehetséges társalognunk! Vigyázz magadra, azt gyüjtsd az időt! Rettegj ám, mert ha minden igaz egy hónap mulva jövünk!:) (feltéve ha sikerül valahogy kikunyerálnom a vizumot)

puszaaaaaa Sis

Névtelen írta...

valami vicceset akartam irni, de ugy tunik a hetfo nem alkalmas a vicces kommentek letrehozasara. ugyhogy marad a szokasos:
no comment no cry....

gergo

Névtelen írta...

hat itt ma sincs semmi uj....
g.

Névtelen írta...

Kankakkee repterrol igyekszunk hazafele Oshkoshbol.
Van vagy 250 kep, les mibol csemegeni.
Pussz Pussz.
Csepeti