szerda, július 19, 2006

Oshkosh... Cancelled!

Amint az a cimbol is kiderul...
Hogy esne bele a bubanatos, plundras, radai rosseb!
Annyira persze nem rossz a helyzet, hogy ne jussak el Oshkosh-ba, de hadd kezdjem az elejen.
Illetve a vegen, mert ma reggelig meg minden tokeletes, szep, jo es napfenyes volt. Tisztelt szurkolotaboromnak megkoszonve a tamogatast, ezuton ertesitek mindenkit, hogy a mai reggelem egy holgy agyaban kezdodott (ekezetek nelkul: agy, mint amiben alszunk es ha nincs ilyen tulporgott, aktiv fantaziank, mint nekem, mindenfele erkolcstelen dolgot muvelunk). A legnagyobb baklovest ott kovette el szegeny, hogy kozben megkerdezte, tudom-e a nevet. Mar majdnem lelkiismeret furdalasom keletkezett (nyilvan kitalaljatok, hogy foggalmam nem volt), am ez szinte nyomtalanul elmult, amikor konzekvensen az "Oh, Patrik, oh my god!" kifejezes-egyuttest kezdte ismetelgetni. A mai "masnapom" ezutan a napszemuveg feltalalojanak adott mertektelen halaimakkal folytatodott. A tobbit szurjetek le magatok (velem szuletett gentlemanus-sagom nem engedi, hogy reszletekbe bocsatkozzam).
Kovetkezo utam Mick Joyce, ir masod-kocsma-pilotam ideiglenes szallashelyere vezetett, amelyet tegnapi, tolem teljesen fuggetlen alkoholizalasanak folyomanyakent egy par uj sved srac lakasanak padlojan rendezett be. Teljesen es tokeletesen kiutotte magat. Minek iszik az az ir, amelyik nem birja, meg nem erthetem.
A suliba erve nekem akadt nemi papiroznivalom a tegnapi vizsga utan, Mick-et pedig elkuldtem megvenni a terkepeket, hisz holnap indultunk volna a nagy utra. A srac megjelenik a terkepekkel (szamitottam ra, hogy a rosszakat veszi meg, de ezuttal kitett magaert), majd kap egy boritekot a diszpecsertol, ami a reggeli postaval jott. En nekiallok a reszletes tervezesnek, mialatt o mint a mergezett eger, elkezd porogni a boritek felbontasa utan. Igazan nem nagyon erdekelt, meg nem is ertem ra vele tulzottan foglalkozni. Mar majdnem vegeztem az elso szakasz utvonaltervevel, amikor megjelenik az ajtoban a szokasosnal is vorosebb arccal (meg valamikor julius 4. tajekan leegett, mint a valodi, hamisitatlan homar, azota csak ragyurt), es belekezd valami erthetetlen, de meglepoen osszefuggestelen sztoriba, amelynek a lenyege, hogy sikerult ugy beszivarognia ebbe az orszagba, hogy a vizumat lenyegeben ervenyesito, Guinnes aztatta I-20-as lapjat otthon felejtette irorszagban. Ez meg azonban semmi, hiszen pusztan annyi volt a feladata, hogy valakivel idekuldesse azt a nyomorult lapot, es bemutassa az immigration hatosagnak. Tisztelt ir bajtarsam Jameson-ban pacolt jo edes anyukajanak azonban sikerult minden egyes felfamentes A4-es lapot elkuldenie, amelyet kicsi fiacskajanak szobajaban talalt KIVEVE az egy nyamvadt I-20-as lapot, amelyet baromi nehez am azonositani, mert akkora betukkel van rairva a tetejere, hogy I-20, hogy meg a felvak, aggastyan csotany is felfedezi masfel kilometerrol, szel elleneben, vaksotetben, fejteton maszturbalva.
En egy enervalt mozdulattal hagytam, hogy a terkep kicsusszon a kezembol, es azon morfondiroztam, ha most szimplan megolom, azzal csak jot teszek a vilagnak, igy az oshkoshi ut helyett inkabb lassu, borzalmas kinhalalanak tervezesebe kezdtem.
Aki meg nem keszult valamire TELJES energiaval, az ugysem tudja mit jelent ez az itelet az utolso pillanatban, aki meg mar megtette, az tudja mirol beszelek.
Meg megkiserelte a helyzetet szajbol szajba lelegeztetni. Azonban felvilagositottam, hogy ebbol bizony agyvelo folyik.
(hmmm... ennek igy nem sok ertelme volt, igy inkabb elmeselem a viccet teljes terjedelmeben. Honnan tudjuk, hogy friss, vagy mar avittas vizihullaval van-e dolgunk? Szivd meg az orrat, ha takony jon belole csak par napos, ha agyvelo, mar azik egy ideje. Vizualis tipus vagy?)
Rovid keserges utan, nekialltam az adott helyzetet megoldani, es vegul vettem egy jegyet holnapra Pittsburg-be az indianlanyhoz, igy majd Ohiobol fogok valami kavedaralo szerkezeten berepulni Oshkoshba.
Tobbet, reszletesebbet holnaptol.

Tisztelt, aktiv kommentelo kollega!
Az a gyanum, nem artana lassan massziv smiley hegyeket fuzni izes kommentjeid melle-moge (nem, a vesszok nem helyettesitik oket). Hogy jobb fej volnek mint gondoltad? En mindenkinel jobb fej vagyok. A stilusom pedig olyan, amilyen, sajna ugy erzem, nagyon mar nem fog megvaltozni, igy szamodra alighanem a mogszoksz, vagy megszoksz megoldas marad (figyeled milyen sokatmondo, igy ekezet nelkul? Es ezt a stilust nevezed te gusztustalannak?). Egeszsegi allapotom iranti aggodalmadat koszonettel veszem, igyekszem leadni par kilot, de azert szerintem nem vagyok kimondottan kover.
Jah, es a vesszok nem hianyoztak, nelkuluk is eleg tartalmas volt hozzaszolasod.
Azert koszonom neked, remelem nem ijesztettelek el, es tovabbra is megmaradsz lelkes olvasomnak, rajongomnak, szurkolomnak.

P.s.: Kuldj nevet, es cimet, akkor kapsz dedikalt borbefuzott peldanyt tolem.

Nah, mara ennyi. Azert Oshkoshban talalkozunk mindenkivel, aki jon.

Csovi

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Így vagy úgy de mégiscsak eljutsz Oskoshba, és ráadásul nő mellett ébredsz ,ez elég is egy jobb naphoz. Gentlemanus vagyok ám én is, az eszembe sem jut, hogy enyhén megroggyant állapotodban csupán bezuhantál mellé az ágyba és álmodban vad fordulóharcba kezdtél pár muslincával. Tudom, hogy hazám derék fiával ilyen nem történhet ott a távoli áámerikában.
Szóval HAJRÁÁÁÁÁÁÁ Peti

Bozótharcos a csalitosok réme

Névtelen írta...

De hat mondtam, hogy azt mondogatta, hogy Oh, Patrik...
Vagy lehet, hogy ezt is csak almodtam? Milyen gonosz vagy, most teljesen elbizonytalanitottal!
Most reggel haronegyed kilenc van, aludtam kb negy orat, befejezem a pakolast, es megyek be a svedekhez, ahonnan majd a Mick kivisz a repterre. Ha el nem kesik, vagy nem tortenik vele valami utkozben, ami minden helyzetben elofordulhat nala.
Majd jelentkezem ha megerkeztem.
Csovi!