szombat, május 13, 2006

Nagy Éva RIP

Amint az a címből is kiderül Nagy Éva osztályfőnökünk, ha pontosak az infóim, ma foglalja el új lakhelyét, amelyet a legfelsőbb lakásmaffia utalt ki neki az ítélet napjáig. Igazán nagyon sajnálom, hogy itthagyot minket ebben a fertőben, amit mi világi lét néven emlegetünk, mert kiváncsi lettem volna, hogy mondjuk 20 év múlva milről beszélünk egy osztálytalálkozón. Hát nyugodjék békében, ne háborgassa senki (cserébe ő se háborgasson senkit). Tegnap a Hooley's teljes személyzete ivott egy whiskey-t az emlékére. Megérdemelte, szenvedett eleget velünk.

Node evezzünk kellemesebb vizekre. Mai postabontásunk kapcsán megállapítottam, hogy általam méltatlanul elhanyagolt emberek is olvassák összefüggéstelen soraimat. Így Era, csak neked, csak most, csak itt egy kicsit hosszabb lélegzetben taglalom, hol is vagyok és hogy kerültem ide. Mikor elkezdtem a motoros repülést, meglehetősen biztos voltam benne, hogy követem majd a magyar átlag küzdelmét az időgyüjtésben, és a CPL megszerzésében. Aztán az indiánlánnyal telefonon eltöltött több órás bájcsevegés kapcsán felötlött bennem a külföldi képzés gondolata.
Apropó indiánlány. Neki köszönhető az új blog is, ert ő találta ám a neten, én csak galád, önző módon kihasználtam, hogy itt van. Úgyhogy: KÖSZI
Vissza a témához, mert képes vagyok úgyelkalandozni itten, hogy az életben nem keveredem vissza. Végül hosszas keresgélés és levelezés után megtaláltam ezt a sulit, a neve Scandinavian Aviation Academy (www.scanavia.com), San Diegoban székel, illetve annak egy külvárosában, El Cajon-ban egy Gillespie Field nevű reptéren, amelynek van 3 futópályája meg vagy nyolc különböző frekije, amelyek csak arra jók, hogy a magamfajta nagypofájú suhancot, amikor repülőbe ül jól megszivassák, mert ők már tudják, hogy úgyis rossz frekin szólok be nekik. Ennek a cégnek az előnye, hogy ha az ember gyereke megszerzi náluk a CPL-t, ők megcsinálják neki az oktatóit, és két évig dolgoztatják oktatóként. Hát röviden így vagyok én most ebben a pálmafás, óceános, hawaii-ozós koszfészekben. Csinálom a műszerképzésemet, utána időt gyűjtök a CPL-hez, és ha minden jól megy nyár végére kész is leszek.
Az időgyűjtés részét képezi majd az az útvonal, amely normálisnak csak nagy jóindulattal nevezhető elmémben ötlött fel egy csendes delutánon. Történt ugyanis, hogy utolért az infó, miszerint Oshkosh-ban buli lesz. Ettől persze teljesen bevadult a fantáziám. Hát ha buli van, akkor nekünk is ott a helyünk. Persze csak ezután jutott az agyam mélyéig, hogy megnézzem, miről is van szó. Az úgy van, hogy júli 24-től 30-ig lesz Oshkosh. Linkje megtalálható jobb oldalt. Szóval én csak azt tudtam Oshkosh-ról, hogy van valahol, de a pontos koordináták még hiányoztak a támdó-computerből. Maradjunk annyiban, hogy Wisconsin-hoz nem elég egy 1500 tengeri mérföld hosszú fonal, hogy hazataláljunk.

Most csak ennyi, mert mennem kell, az a rohadt-geci weblapmanó meg utolért és megint telezabálta magát az előző irásommal.
Fulladjon meg.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Névtelen írta...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Névtelen írta...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»