vasárnap, május 21, 2006

Késő van, de majd jön több is


Tisztelt rajongók, autogram kérők, valamint megszállottaim!
Bár áldott magányom visszatérése még várat magára, Szentgyörgyi kartársat a mai nap folyamán összepárosítottuk 15 kínai sztuvi-val (feministáknak, valamint a nők-egyenjogúságáért harcoló aktivistáknak: légiutaskísérő), majd istennek hírével útnak bocsátottuk a csendes óceán túlpartja felé. Meglehetősen sok mesélnivalóm van folyó hét második feléről, és laikus olvasóim számára jó hír, hogy elenyésző mennyiségű szó esik benne a repülésről, ám annál több minden féle és fajta alkohol tartalmú italróll, valamint feslett erkölcsű és ruházatú hölgyek bájairól.

Lelkes olvasótáborom már bizonyára megszokta, hogy én egy rendszerető ember vagyok. HAH! Mekkorát tévednek! Azonban valóban többször említettem, hogy szeretek a dolgokban sorban haladni, így most egy jópár napja esedékes felhívással fordulok a nyájas commentelők felé.
Az internet egy érdekes találmány. Az ember anélkül léphet kapcsolatba másokkal, hogy fel kellene fednie valós személyiségét. Jómagam már pár éve kiléptem ebből az ismeretlenségből, amikor az index pilóta fórumán CsePeti néven kezdtem osztani amúgy is szűkös szürkeállományom termékeit. Aki ismer, tudhassa hogy szűkebb hazámban, Dunakeszi repterén, ezen a néven (is) ismer a közösség azon része, akivel alkalmunk volt együtt tölteni pár jól sikerült napot és/vagy éjszakát az ország különböző tájain, a legkülönbözőbb járművekben. A felkérés ezzel kapcsolatban pedig, hogy akik kommentálják a blogot, legyenek mán szívesek odafirkantani, hogy hogyan híjják őket, vagy legalább valami nyomot hagyni, amin elindulhatok. Remélem nem szégyen kommentálni, vagy olvasni a blogot, nekem viszont jó volna tudni kik is azok, akiket itt megszólítok. Egyébként komolyan meglep, mikor újabb, esetleg ismeretlen emberekről derül ki, hogy olvassák összeszedetlenségeimet.

Most pedig el kell mindenkit keserítenem, mert közben kissé elszaladt velünk az idő és én elteszem magam holnapra, hogy majd holnap folytassam, amiket itt nagy elánnal beharangoztam.

Végül ajánló rovatunk kapcsán engedjétek meg, hogy felhívjam mindenki figyelmét Papppa blogjára. Linkje megtalálható az oldal jobb oldalán.

Végezetül álljon itt egy kis ízelítő kép, miről is kell még mesélnem az elmúlt két nappal kapcsolatban. Balról jobbra Erika, Yoshi, Deske, Indián, a szer. A legtöbbet már ismeritek pár laírásból, a többit majd bemutatom, ha van rá igény, vagy kérdés.

Mára ennyi csak így gyorsan, holnap igérem folytatom.

Csövi

Nincsenek megjegyzések: