Ne haragudjatok, ha mostanában kevés sziporkázó beszólást kaptok, de kissé tele van mindenem a lakás kereséssel. Az a véleményem, hogy a suli nyugodtan felébredhetne a nagy semmittevéséből, és megpróbálhatna segíteni. De amilyen töketlen társaság ez, a Nick egy cseppet sem lóg ki a sorból.
Azt el sem meséltem, hogy a múltkor kissé összevitatkoztunk. A John Wayne-ről visszajövet mi a 27R-ra szálltunk le, egy Cirrus pedig előttünk pár perccel a 27L-re. A 27L-ről a C2 gurulóúton lehet keresztezni a 27R-ot, ami belefut a 27R-al párhuzamos C gurulóútba, ezen lehet eljutni a reptér északi oldalán található hangárokhoz. Leszálltunk, majd mondta a torony, hogy hagyjuk el a pályát a C2-n (jobbra), majd térjünk át a gurító irányítóhoz. A normál eljárás szerint mikor a repcsi farka is átért a gurulóútra felfestett sárga megállító vonalon, megállunk majd leszállás utáni ellenőrzőlista, és hívjuk a gurító irányítót. De most miután a torony kiadta nekünk az utasítást, mondta a Cirrusnak, hogy kövessen minket. Ez az eszement Nick, meg mint aki csak egy vasárnapi karneválon bámészkodik elkezd fékezni a a vonal mögött.
Jó, hallom ám, hogy mit kérdeztek. Hogy mi a jó édes anyjának szerelmetes pilláiért kellett egyáltalán a fékekhez nyúlnia. Dehát a Nick, meg az oktatók többsége ebben az országban úgy tűnik nem tud szabadulni az ehhez hasonló rossz beidegződésektől, hiába nevelem őket. A Nicket már sikerült leszoktatnom róla, hogy leszállásnál bebetonozza a kormányokat, de most valamiért hirtelen rosszabbodás állt be az állapotában. Majd kikezelem ezt is.
Szóval ez az ökör lefékezi a repcsinket az eljárás szerinti helyen. Kitaláljátok? A Cirrus meg ott ácsorgott a fő futópálya kellős közepén, három géppel a final-en, mert mi, mint józsi bácsi a pornóbolt kirakatában, ácsorgunk a gurulóút tövében. Én kissé határozottabban mondom a Nicknek, hogy "Menjünk-Menjünk-Menjünk", erre ő meg, hogy "először a Landing-checklist". Hát én még ilyet nem láttam.
Kissé fel is ment bennem a pumpa. Még mikor váratlanul elkezdett fékezni a gurulóúton, én nem tudván, hogy most mi van, felnyomtam a fordulatszámot vagy 1300-ra. Most látványosan otthagytam, majd elhadartam az ellenőrző listát, és kissé csípősen megkérdeztem, mehetünk-e végre. Ezt ő úgy értékelte, hogy nem tisztelem az oktatói tekintélyét. Hát, hogy ezt hogy találta ki???
Na mindegy, végül nem szólt be nekünk senki, de én éreztem magam kellemetlenül, hogy így eltöketlenkedtük.
A lakás projectről meg annyit, hogy most kb minden egy lapon van, mert megnéztem ma egy lakást, és jó is, meg tetszik is, csak még el kell döntenie a csajnak. Merthogy ha összejönne, akkor egy csajhoz költöznék be. Szerintem tök jó lenne, de ne kiabáljuk el. Ha minden igaz, nektek hétfőre kiderül.
Najó most mentem mert még van elég dolgom.
Csövi
3 megjegyzés:
a pontos jegyzokonyvvezetesrol ismerxik mega jo pilota (is)! ezt csak azert irom, mert en azt hiszem valahol elvesztem a 27R-ek, 1990XR-ek es C2-esek valamint a porlasztofutes altal keltett vita vad viharaban, de ha pofanvernek se tudom, hogy miert kell neked most uj lakas utan rohangalni???! mi van a regivel? leegetted? vagy nem fussa az apanazsbol?
gergo
Tiszta amerikai filmhős lettél Peti. A főhősöket ott is mindíg kirakják a kérójukból és utána jön a happy end a dögös barátnővel.
Bozótharcos
Csatlakoznék azok táborához, akik némi zavart vélnek felfedezni Hősünk írásaiban. A zavart az összefüggések hiánya okozhatja.
Ezzel a finom célzással óhajtom felhívni Kocsmapilótánk figyelmét a butulás speciális jeleinek megjelenésére.
apuci
Megjegyzés küldése