hétfő, szeptember 04, 2017

PriorityPass

Na nem mintha a diszes tarsasag fizetne nekunk ilyen laundzsot (vagy pl kulturalt-osztaly jegyet a 11 oras pozicionalashoz...), de en ugy dontottem meglepem magam (igy kozelebb negyvenhez mint harminchoz tokre meg is erdemlem). 

Van itt fasza borfotel meg kroasszant. Aki tud elni ugyebar...

Amugy epp uton Dallasba szokasos eves szimulatorra. Ja igen, hogy kb pont egy eve irtam ide utoljara es akkor is pont szimulator kapcsan. Biztos megihlet engem ez az elmeny.
Most vissza is olvastam es jot rohogtem magamon, meg mindenkin. A Dan sracrol (Mads) kiderult hogy teljesen lelki serult, engem Januarban (sem) neveztek ki kapitanynak, kirugtak a vezerigazgatot es kivontak, majd megsem, majd kesobb, majd - mittomen haggyjabeken - a Gulfstream-eket a flottabol. Szoval roviden akkora kupleraj van itt kerem, hogy csak nez mindenki ki a fejebol... En is, de amikor a Kelly ram nezett sokatmondoan es szerelmesen elkuldott a picsaba, hogy mi bajom van, amikor fasza repulot vezetek, harom hetente megkapom a harom het szabadot es meg fizetnek is, raadasul (allitolag) elso helyen allok szenyoritilag a kinevezeshez, na szoval akkor kicsit magamba szalltam es befogtam azt a nagy szamat. 
Szoval ELVILEG most csinalok egy ilyen hetes recurrent-et es utana repulok itt a tipusfopilcsivel es akkor aztan minden tejjel-mezzel fog folyni. Hat en mondjuk hiszem ha latom, de meglassuk miertisne... az en pozitiv hangulatomat ez nem fogja kikezdeni. 



Foleg amikor ilyen szep modern repcsivel utazhatok. Ehh...

1 megjegyzés:

DrP írta...

Kár lenne ha lecserélnétek a Gulfstream-eket, gyönyörű madarak, szerencsés vagy hogy repülhetsz velük. Valami szimulátoros posztot is varázsoljál Capt.Kroasszan:)