vasárnap, október 09, 2016

Szet Frusztralom Magam...

Ahelyett, hogy osszedobnek egy bejegyzest a telefonon, hogy legalabb valamit lehessen itt olvasni, kb 15 postot toroltem, mert nem birtam ekezettel irni es a maximalista lelkem ettol teljesen magaba fordult. 

Tegnap ejjel viszont megvilagosodtam (ebben segitett a helyi 'Soproni Vilagos-ito' amit itt Brookly Lager-nek hivnak) es elhataroztam, pont leszarom az ekezeteket. 

 
Picture Copyright Pappa

A kies New Jersey-ben ulok egy hete. Szokasos eszmeletlen izgalmas eves szimulator kepzes volt ezen a masinan. Egy ev utan komoly elmeny volt erezni, mennyit felejtettem egy ev alatt. Szoval egy hetig beletemetkeztem a repcsi konyveibe es a vegere egesz jo lett minden. Atengedtek meg a vizsgan is (hihetetlen felelotlenseg, tudom). Osszefutottam itt egy Dán sraccal (amikor szukseges, tudom en ekezetet hasznalni) aki most csinalja a tipust es nalunk fog repulni. Ugyhogy visszatertem ahhoz amihez ertek es segitek neki a tipussal meg a szimulatorral.
 

Csak ugy tudok jol megtanulni valamit, ha oktatom, ugyhogy gyakorlatilag tiszta onzosegbol csinalom csak. 
Ha minden igaz ma este atmegyunk TEB-re kocsival, oda jon az egyik gep es M (a Dán srac) nyilvan kiugrik a borebol, hogy eloben lassa mivel fog itt par het mulva hasitani. 
Nagy elmeny ez!

 

Nincsenek megjegyzések: