szerda, november 01, 2006

CPL elmélet...

Lvizsgáztam CPL elméletből. Persze nem ér fel az indiánlány 100%-os teljesítményével, de azért a 92% miatt sem kell majd szégyenkeznem azt hiszem. Pláne úgy, hogy közben csinálom az oktatóit. Gyártani kell ezeket a hülye óravázlatokat, közben repülni, gyakorolni a manővereket, hétvégén megrepülni a hosszú útvonalat (300Nm), tanulni a CPL szóbelire, gyakorolni kellene jobb ülésből repülni.
Hahh... Király életem volt eddig. Mostantól kicsit besűrűsödik.

Gerykém: A főnökök már csak ilyenek. Előre dörzsölöm a kezem. Ha ugyanis elkezdek itt a svédeknél netalántán mégis oktatni, olyan hőbörgést, panaszkodást, sírást, rívást, nyöszörgést és fogaknak csikorgatását olvashattok majd tőlem, hogy ketté áll mindenetek.

Mikikém: Az afrika project nem tudom mennyire publikus, úgyhogy ne mondd el légyszi senkinek. Szóval ennek az Edi nevű osztrák haveromnak van egy régi haverja, aki a Diamond-nak repül, és pár évvel ezelőtt leszállítottak 3 DA-42-est Thaiföldre. Ez az afrikai dzsembori azért izgalmasabb, mert most az a legújabb infó, hogy a megrendelő azt mondta, előbb felderíti az útvonalat, mert lehetnek olyan szakaszok, hogy lelövik az embert.
Jah, nem tudom az index fórumról olvassa-e ezt valaki, de lehet rá reagálni, ha van info.
Szóval alakulóban van minden, semmi nem biztos, de legalább teljesen bizonytalan.
Amúgy esetleg érdemes lenne nektek is JAA papirok után nézelődni, illetve ha kell valami info szólni, mert én most nézegetek, nagyjából vannak is infóim. Ausztria azért tűnik jó bulinak, mert közel van, és a gépbérletek nagyságrendileg hasonlóak az otthonihoz. Tudom én, hogy mindannyiunkra nehéz idők járnak, de ha segítség kell szóljatok.

Most az van, hogy totál üres a fejem, egész nap óravázlatoztam, úgyhogy totál alkalmatlan vagyok mindenre. így ha nem haragszotok meg, majd később jelentkezünk.
Sokkal kevesebb repülős témával, és most, hogy Kellyt kissé leépíettük talán több erkölcstelenség is kerül az életembe.
Izelítőül: el is felejtettem nektek beszámolni Alize-ról LA-ben. Nah erről majd bővebbet legközelebb.
Pussz

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hehe.... nekünk is volt ilyen pár éve. Több Ancsát kellett volna egyszerre levinni oda a déli végekre. Miután senki nem tudta garantálni, hogy épségben végigszöcskézzük a távot, az ügylet nem jött létre... :)))

Üdv: trikó

Névtelen írta...

erkolcstelenseg... hehehe... zavftos reszleteket is!

G.

Mick írta...

Na az az Afrika az komoly project lehet majd... :)
Egyébként milyen JAA papírokra gondolsz?

Unknown írta...

Én is elgondolkodtam JAA papírokon ICAO CPL-el a zsebemben. Hogy is van ez az ausztria? Van valami infó?