szombat, március 22, 2008

Jegyzetek

Annyi mesélnvalóm van!
Ma sajnos késő van, és holnap reggel dolgozom, de hogy számonkérhető legyen valamint, hogy szerény személyem el ne felejtse, gondoltam összegyűjtöm ide a lényeges pontokat, aztán majd a napokban kifejtem.

- Beköltözött a Tahiti-i csaj
- Futottunk a Christiannal a tengerparton
- Kis híján kinyírt minket az irányítás
- Jönnek a szülők, és a húgom
- Voltam a Paul-lal Miramar-on meg a haditengerészet bázisán

Ezekről mind meg fogok emlékezni rövidesen.

Posta-futta rovatunk keretében pedig...

Zolika, ha előbb olvasod, mint beszélnénk, megjött a Pax Briefing Card, majd kitalálom, mit lehet vele csinálni, de a minősége nem valami egetverő.

Nu, mára ennyi kutyafuttában.

Kellemes húsvétot mindenkinek

Csövi

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi!

Örülök, hogy visszatértél. Pár havonta rá szoktam nézni a blogra, hogy hátha... :)

Én is pilóta szerettem volna lenni (pár ponttal csúsztam le nyíregházáról), úgyhogy nem kicsit irígykedve olvasom a beszámolóidat.

Megadnád a Bandi-féle blog címét, amiről írtál? Össze-vissza googliztam, de nem sikerült rátalálnom.

Balázs

Névtelen írta...

megvan. hopp, én másik Bandira gondoltam :)

B.

Névtelen írta...

nők? mi van a nőkkel?
Gergő

Névtelen írta...

Szevasz Édes Fiam,

örülök, hogy írsz, az a majdnemsörözőséjszakailánymegmentőssztori nagyon durva... egy jó tanács: néha ki kell kapcsolni a mobilt, továbbá ivás közvetlen köztelében nem telefonálunk - legalábbis a magyar ember!!

Mikor jössz haza?!

Apuci

u.i.: helyesírásra tényleg nem teszek megjegyzést... :)

Meow írta...

Nah, csak idenéztem :)
Azt hiszem, van mit bepótolnod még :P

csóóók