szerda, augusztus 08, 2007

Szoval borzaszto lusta vagyok.
Na bumm... Ezt szerintem eddig is tudtuk.
Baromira fogok igyekezni hogy mostantol fogva keruljon valami ide rendszeresen. Az volt a baj, hogy az utobbi idoben kisse ingerszegeny volt a kornyezet, kisse magam ala kerultem mindenfele szakmai okokbol kifolyolag. Mindezt azonban jo kocsmai eljarasoknak koszonhetoen magam moge tudtam. Kalap-kabat minden meg van bocsatva, kezdjunk uj eletet.

Szoval sippanto oktato lettem. Hogy ez kinek jo, azt mindenki dontse el maga. En a magam reszerol sajnalom a novendekeket. Szegenyeknek pont egy ilyen kocsmapilotat kellett kifogniuk, aki imadja a repulest. A svedek bezzeg nyugton hagyjak oket. Az van ugyanis, hogy a legtobb srac itt az idogyujtes miatt csinalja ezt, meg persze a penzert. Az, hogy szerencsetlen novendekek nem haladnak, marhamod senkit nem erdekel (csak halkan jegyzem meg, hogy a novendekek sem jeleskednek tulzottan a tanulas dicsoseges oltaran, de errol bovebben kesobb). Teljesen normalis az olyan srac, aki 30 ora utan meg nem repult egyedul. Mikor nem voltam oktato, meg volt a velemenyem a svedek oktatasanak szinvonalarol. Amiota bevettek az oktatok koze, mindez csak erosodott. Egy rakat 20-21 eves sracot bedobtak a mely-vizbe harom eves "nyiregyhazi-jellegu" oktatas utan. Csak az a kulonbseg, hogy nyiregyen legalabb csinalnak valamit a novendekek, nem csak egyenes vonalu egyenletes mozgast vegeznek 200 oran keresztul.
Na mindegy, mindenkinek van meg mit tanulni. Elsosorban jomagamnak. Van mar par jo sztorim is, de ezeket legkozelebb, mert most rep-utanit kell tartanom az egyedul repulo novendekemnek, amint visszater (drukkoljatok, hogy vissza is terjen).

Most roviden mentem.
Csovi

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szal S(z)ippanto oktato? az klassz! olyan nagy sarga taherautoval jarni, es csak S(z)ippantani... ! hagy kerdezzem azert meg: a szag nem zavar? bar teged TENYLEG NEM zavarhat.

aztan irhatnal tobbet is, mert amit azutobbi fel evben fel tudsz mutatni itt, az tenyleg egyenlo egy nagy kerek nullaval.
most megyek es fozok egy lecsot.
udv
Gergo

Névtelen írta...

Bezony Bezony sok lehet a dolog odaát. A nők a pia ...ööö akarom mondani a sok munka biztos lefáraszt. Azért várjuk tanulságos történeteid, mert ugye abból csak okulni lehet.

Bozotharcos